Systemowa, uporządkowana obsługa reklamacji

Jeden system do obsługi wszystkich zgłoszeń w dziale helpdesk

System helpdesk Debesis
Zgłoszenia z różnych kanałów w jednym miejscu

System Helpdesk został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Niezależnie od Twojej wiedzy technicznej, z łatwością będziesz mógł zarządzać zgłoszeniami, przypisywać zadania do zespołu i monitorować ich postęp.

Zarządzanie zgłoszeniami

Efektywny sposób - obsługa klienta to cały wachlarz możliwości jakie mogą być podjęte w ramach pracy nad danym zadaniem. System helpdesk zapewnia płynną obsługę zadań, dystrybucja spraw i reklamacji odbywa się w sposób uporządkowany i automatyczny.

Spersonalizowany kontakt - nasz system pozwala na tworzenie profili klientów i dostosowywanie odpowiedzi do ich potrzeb. To zwiększa satysfakcję klienta i buduje trwałe relacje.

System helpdesk Debesis

Jak działa system help desk?

Wiadomość od klienta

Może to być połączenie telefoniczne, zgłoszenie przez formularz www, sms lub portal klienta

Rejestracja i identyfikacja zgłoszenia

System analizuje zgłoszenie i na podstawie odpowiednich reguł dokonuje jego klasyfikacji i przydziela pracownikowi

Automatyczne powiadomienie klienta

System automatycznie wysyła zdefiniowaną wiadomość do nadawcy zgłoszenia, może to być informacja o np. zarejestrowaniu sprawy

Wyjaśnianie sprawy

Pracownik lub pracownicy realizują dane zgłoszenie, m.in. wyjaśniają sprawę z innymi działami, kontaktują się z klientem, załączają dokumenty, wysyłają kuriera

Zamknięcie zgłoszenia

Po wyjaśnieniu sprawy zgłoszenie zostaje zamknięte, w przypadku konieczności zamkniętą sprawę można wznowić

Odpowiedź do klienta

Po zamknięciu danego zgłoszenia system może wysłać do klienta wiadomość informującą o rozwiązaniu sprawy, może to być np. wiadomość e-mail/sms lub informacja w portalu klienta

system helpdesk Debesis
system helpdesk Debesis
system helpdesk Debesis

System helpdesk 
automatyzuj procesy obsługi

System help desk to nie tylko obsługa zgłoszeń, to narzędzie optymalizujące i automatyzujące zarządzanie sprawami (ticketami) jakie są zgłaszane przez klientów. Zazwyczaj ponad 60% spraw stanowią wiadomości nie mające znaczenia z punktu widzenia firmy, np. spam, powiadomienia automatyczne. Tego typu informacje są automatycznie obsługiwane przez system helpdesk (zamykane) a sprawy istotne są kierowane do odpowiednich pracowników.
Raporty w czasie rzeczywistym

Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym, nasz system helpdesk umożliwia śledzenie wydajności zespołu, czasy reakcji i rozwiązania, co pozwala na ciągłe doskonalenie procesów obsługi klienta.

Integracje

System help desk poprzez wewnętrzne API umożliwia przeprowadzenie integracji z innymi systemami wspierającymi obsługę klienta: BaseLinker, Bitrix24, Salesforce, Idosell, Shoper, Inpost, DPD.

Jeden system

System help desk Debesis jest kompleksowym narzędziem, które usprawni i zautomatyzuje obsługę zamówień, reklamacji czy innych zgłoszeń w Twojej firmie.
Jeden system do obsługi wielu skrzynek mailowych, zgłoszeń i reklamacji z formularzy internetowych, połączeń telefonicznych czy wiadomości SMS

Portal klienta

Klientom, którzy korzystają z systemu helpdesk Debesis dajemy możliwość zaimplementowania nowego modułu do komunikacji z klientami, czyli portalu klienta.
Portal klienta, pozwala na sprawniejsze rejestrowanie zgłoszeń, klient może dodawać nowe sprawy, zgłoszenia, notatki czy dokumenty, ma możliwość monitorowania stanu danych zgłoszeń.

System helpdesk Debesis
Korzyści z wdrożenia systemu helpdesk
  1. Możliwość rejestracji zamówień, reklamacji i zgłoszeń z różnych kanałów w jednym miejscu
  2. Portal klienta
  3. Bieżący wgląd w stan realizacji zgłoszeń
  4. Aplikacja mobilna
  5. Integracje z innymi systemami
  6. Zaawansowane funkcje CRM (stany magazynowe, dokumenty, etykiety, faktury, formularze)

Co mówią o nas klienci

Debesis zapewniło stabilne środowisko pracy Centrum Monitorowania. Wyższa efektywność wpłynęła na realizację celów firmy bez konieczności zwiększania zatrudnienia. Sprawny przepływ danych pomiędzy rozwiązaniem Debesis a systemami zewnętrznymi skrócił czas obsługi pacjenta – zlecenia badań, które kiedyś tworzone były ręczne, dzisiaj wykonują się automatycznie podczas programowania urządzenia.

— Paweł Kozak, CEO Medicalgoritmics

Debesis profesjonalnie podchodzi do klienta oferując wysokie standardy swoich rozwiązań, firmę cechuje duża elastyczność i szybka reakcja na zgłaszane kwestie.Usługi wykonywane są terminowo z wykorzystaniem najnowszych standardów w branży informatycznej.

— Piotr Żmurko, Wiceprezes Zarządu Bank Spółdzielczy w Lubaczowie

Dziś jakość obsługi pacjenta, obok profesjonalnych usług, ceny i terminowości, decyduje o konkurencyjności firmy. Wdrożenie systemu do obsługi infolinii firmy Debesis pozwoliło nam tą jakość podnieść.

— Aneta Juszczyk – Manager Freshmed
Debesis Sp. z o.o.

  • 05-500 Piaseczno
  • ul. Młynarska 39/4B
  • NIP: 793 162 47 81
Telefon
  • biuro: 22 699 99 09
  • helpdesk: 22 699 99 00
Email
  • biuro@debesis.pl
  • helpdesk@debesis.pl

Twoja wiadomość