Jak działa system help desk?

Automatyczna rejestracja każdego zgłoszenia. Efektywny i skuteczny kontakt z klientem.

ZALÓŻ DARMOWE KONTO

Efektywne zarządzanie pracownikami działów obsługi klienta

Funkcjonalności i korzyści

Historia obsługi zgłoszeń

Pełna historia wszystkich zdarzeń jakie miały miejsce podczas obsługi danej sprawy

Zaawansowane filtry zgłoszeń

Dzięki rożnym regułom filtrowania zgłoszeń możemy rozdzielać sprawy względem ich ważności do odpowiednich pracowników

TEST SYSTEMU

Akcje na zgłoszeniach

Telefon do klienta, wiadomość e-mail, notatka, dokument, powiadomienie to tylko kilka czynności jakie można wykonać na danym zgłoszeniu

Mieć dostęp do danych, analizować je, wyciągać wnioski poprawiać proces. To wszystko jest możliwe dzięki raportom wbudowanym w system help desk

Raporty i statystyki

Nasi Klienci

Rejestracja i obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości SMS dla Polski i zagranicznych oddziałów spółki

Obsługa zgłoszeń telefonicznych w ramach udostępnionego systemu help desk

Obsługa kampanii SMS w ramach prowadzonych przez Unicef kampanii fundraisingowych

Jak rozwiązujemy problemy klientów?

Obsługa klienta jako podstawa skutecznej sprzedaży


Sama sprzedaż produktów czy usług przestała być jedynym wyznacznikiem konkurencyjności, obecnie stawiamy na jakość obsługi klienta. Wynika to z faktu nie tylko zmian w preferencjach i nastawieniach konsumenta ale przede wszystkim z możliwości jakie niesie otaczająca nas technologia. Wielokanałowa obsługa spraw i zgłoszeń od klientów, automatyzacja, ograniczanie czasu na odpowiedź to tylko kilka przykładów wspierania pracownika przez systemy typu helpdesk. Bycie efektywnym to obecnie główny trend działów obsługi klienta czy sprzedaży.

Zdalna obsługa klienta


Zdalna praca, obsługa klienta nie jest łatwa ponieważ wymaga znacznej wewnętrznej dyscypliny, odpowiednich nawyków lub po prostu narzędzi, które nam w tym pomogą. Efektywny system do obsługi klienta rozwiązuje wiele problemów poprzez:

- dostępność - wystarczy dostęp do sieci Internet,

- wsparcie w obsłudze klienta - w jednym systemie wiele kanałów komunikacji,

- przechowywanie wszystkich spraw, odpowiedzi, dokumentów, notatek w jednym miejscu,

- współdzielenie zadań w ramach jednej sprawy.

Uczciwość w podziale pracy


Niejednokrotnie spotykaliśmy się z sytuacjami gdzie pracownicy Naszych klientów zarzucali przełożonym, że jedni są bardziej faworyzowani niż inni. Dzięki modułowi, który analizuje ilość i jakość obsługi klienta przez pracowników, dostępność zespołu, liczbę spraw i zgłoszeń w odniesieniu historycznym i bieżącym, budowany jest scoring pracowników do których będą automatycznie trafiać sprawy według określonych reguł.

System help desk pozwala na szybsze zamknięcie spraw od klientów.

BEZPŁATNY TEST SYSTEMU

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno

+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

© 2022 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.