Jednym system obsługujący wszystkie kanały komunikacji z klientem
Automatyczna rejestracja każdego zgłoszenia
Automatyzacja powiadomień do klientów
Efektywny i skuteczny kontakt z klientem
Efektywne zarządzanie pracownikami działów obsługi klienta
Historia obsługi zgłoszeń
Pełna historia wszystkich zdarzeń jakie miały miejsce podczas obsługi danej sprawy
Zaawansowane filtry zgłoszeń
Dzięki rożnym regułom filtrowania zgłoszeń możemy rozdzielać sprawy względem ich ważności do odpowiednich pracowników
Akcje na zgłoszeniach
Telefon do klienta, wiadomość e-mail, notatka, dokument, powiadomienie to tylko kilka czynności jakie można wykonać na danym zgłoszeniu
Mieć dostęp do danych, analizować je, wyciągać wnioski poprawiać proces. To wszystko jest możliwe dzięki raportom wbudowanym w system help desk
Raporty i statystyki
Nasi Klienci
Rejestracja i obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości SMS dla Polski i zagranicznych oddziałów spółki
Obsługa zgłoszeń telefonicznych, portal klienta, zarządzanie urządzeniami medycznymi w ramach udostępnionego systemu help desk
Obsługa zgłoszeń telefonicznych w ramach udostępnionego systemu help desk
Obsługa zgłoszeń telefonicznych w ramach udostępnionego systemu help desk
Jak rozwiązujemy problemy klientów?
Obsługa klienta jako podstawa skutecznej sprzedaży
Sama sprzedaż produktów czy usług przestała być jedynym wyznacznikiem konkurencyjności, obecnie stawiamy na jakość obsługi klienta. Wynika to z faktu nie tylko zmian w preferencjach i nastawieniach konsumenta ale przede wszystkim z możliwości jakie niesie otaczająca nas technologia. Wielokanałowa obsługa spraw i zgłoszeń od klientów, automatyzacja, ograniczanie czasu na odpowiedź to tylko kilka przykładów wspierania pracownika przez systemy typu helpdesk. Bycie efektywnym to obecnie główny trend działów obsługi klienta czy sprzedaży.
Zdalna obsługa klienta
Zdalna praca, obsługa klienta nie jest łatwa ponieważ wymaga znacznej wewnętrznej dyscypliny, odpowiednich nawyków lub po prostu narzędzi, które nam w tym pomogą. Efektywny system do obsługi klienta rozwiązuje wiele problemów poprzez:
- dostępność - wystarczy dostęp do sieci Internet,
- wsparcie w obsłudze klienta - w jednym systemie wiele kanałów komunikacji,
- przechowywanie wszystkich spraw, odpowiedzi, dokumentów, notatek w jednym miejscu,
- współdzielenie zadań w ramach jednej sprawy.
Uczciwość w podziale pracy
Niejednokrotnie spotykaliśmy się z sytuacjami gdzie pracownicy Naszych klientów zarzucali przełożonym, że jedni są bardziej faworyzowani niż inni. Dzięki modułowi, który analizuje ilość i jakość obsługi klienta przez pracowników, dostępność zespołu, liczbę spraw i zgłoszeń w odniesieniu historycznym i bieżącym, budowany jest scoring pracowników do których będą automatycznie trafiać sprawy według określonych reguł.
Debesis Sp. z o.o.
ul. Młynarska 39/4B
05-500 Piaseczno
+ 48 22 699 99 09
biuro@debesis.pl
© 2023 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.