Jak działa system help desk?

+48 23 677 30 23
biuro@conferline.pl

Automatyczna rejestracja każdego zgłoszenia. Efektywny i skuteczny kontakt z klientem.

ZALÓŻ DARMOWE KONTO

Conferline

Funkcjonalności i korzyści

Historia obsługi zgłoszeń

Pełna historia wszystkich zdarzeń jakie miały miejsce podczas obsługi danej sprawy

Zaawansowane filtry zgłoszeń

Dzięki rożnym regułom filtrowania zgłoszeń możemy rozdzielać sprawy względem ich ważności do odpowiednich pracowników

TEST SYSTEMU

Akcje na zgłoszeniach

Telefon do klienta, wiadomość e-mail, notatka, dokument, powiadomienie to tylko kilka czynności jakie można wykonać na danym zgłoszeniu

Mieć dostęp do danych, analizować je, wyciągać wnioski poprawiać proces. To wszystko jest możliwe dzięki raportom wbudowanym w system help desk

Raporty i statystyki

Nasi Klienci

Rejestracja i obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości SMS dla Polski i zagranicznych oddziałów spółki

Obsługa zgłoszeń telefonicznych w ramach udostępnionego systemu help desk

Obsługa kampanii SMS w ramach prowadzonych przez Unicef kampanii fundraisingowych

System help desk pozwala na szybsze zamknięcie spraw od klientów.

BEZPŁATNY TEST SYSTEMU

© 2019 Conferline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Conferline Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno

+ 48 23 677 20 23

biuro@conferline.pl