Jak działa system help desk?
Automatyczna rejestracja każdego zgłoszenia. Efektywny i skuteczny kontakt z klientem.
Conferline
Funkcjonalności i korzyści
Historia obsługi zgłoszeń
Pełna historia wszystkich zdarzeń jakie miały miejsce podczas obsługi danej sprawy
Zaawansowane filtry zgłoszeń
Dzięki rożnym regułom filtrowania zgłoszeń możemy rozdzielać sprawy względem ich ważności do odpowiednich pracowników
Akcje na zgłoszeniach
Telefon do klienta, wiadomość e-mail, notatka, dokument, powiadomienie to tylko kilka czynności jakie można wykonać na danym zgłoszeniu
Mieć dostęp do danych, analizować je, wyciągać wnioski poprawiać proces. To wszystko jest możliwe dzięki raportom wbudowanym w system help desk
Raporty i statystyki
Nasi Klienci
Rejestracja i obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości SMS dla Polski i zagranicznych oddziałów spółki
Obsługa zgłoszeń telefonicznych w ramach udostępnionego systemu help desk
Obsługa kampanii SMS w ramach prowadzonych przez Unicef kampanii fundraisingowych
System help desk pozwala na szybsze zamknięcie spraw od klientów.
© 2019 Conferline. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Conferline Sp. z o.o.
ul. Młynarska 39/4B
05-500 Piaseczno
+ 48 23 677 20 23
biuro@conferline.pl