Portal klienta

Wszystko czego potrzebujesz do obsługi klienta

Monitoruj swoje sprawy

Zapoznaj się z timeline danego zgłoszenia

Darmowy test systemu

Portal klienta - system helpdesk
Portal klienta - system helpdesk
Aplikacja mobilna systemu ticketowego

Portal klienta to ...

Portal Klienta to narzędzie zaprojektowane aby maksymalnie zautomatyzować kontakt z klientem. Pozwala na monitorowanie stanu zgłoszonych spraw przez klienta dzięki czemu zapewnia sprawniejszą komunikację, a także przekłada się na wzrost satysfakcji osoby obsługiwanej.

Portal Klienta jest dedykowany dla firm, których klienci chcą mieć stały wgląd w realizację zgłaszanych spraw. Timeline danej sprawy działa w trybie rzeczywistym, jest odświeżany o nowe wiadomości oraz statusy. Użytkownik Portalu ma możliwość aktualizowania danych dotyczących sprawy poprzez dodawanie notatek.

... a dodatkowo!

Dodawaj nowe sprawy, zgłoszenia, notatki czy dokumenty

Monitoruj stan zarejestrowanych wcześniej zgłoszeń

Analizuj timeline zgłoszonych spraw i tematów

System ticketowy Debesis

System ticketowy Debesis System ticketowy Debesis System ticketowy Debesis System ticketowy Debesis
System ticketowy Debesis System ticketowy Debesis System ticketowy Debesis System ticketowy Debesis

3 proste kroki do automatyzacji obsługi

1

BEZPŁATNA REJESTRACJA

BEZPŁATNY OKRES TESTOWY

2

BEZTERMINOWA UMOWA

3

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno

+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

© 2023 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.