Wszystko czego potrzebujesz do obsługi klienta
Monitoruj swoje sprawy
Zapoznaj się z timeline danego zgłoszenia
Portal Klienta to narzędzie zaprojektowane aby maksymalnie zautomatyzować kontakt z klientem. Pozwala na monitorowanie stanu zgłoszonych spraw przez klienta dzięki czemu zapewnia sprawniejszą komunikację, a także przekłada się na wzrost satysfakcji osoby obsługiwanej.
Portal Klienta jest dedykowany dla firm, których klienci chcą mieć stały wgląd w realizację zgłaszanych spraw. Timeline danej sprawy działa w trybie rzeczywistym, jest odświeżany o nowe wiadomości oraz statusy. Użytkownik Portalu ma możliwość aktualizowania danych dotyczących sprawy poprzez dodawanie notatek.
Dodawaj nowe sprawy, zgłoszenia, notatki czy dokumenty
Monitoruj stan zarejestrowanych wcześniej zgłoszeń
Analizuj timeline zgłoszonych spraw i tematów
3 proste kroki do automatyzacji obsługi
1
BEZPŁATNA REJESTRACJA
BEZPŁATNY OKRES TESTOWY
2
BEZTERMINOWA UMOWA
3
Debesis Sp. z o.o.
ul. Młynarska 39/4B
05-500 Piaseczno
+ 48 22 699 99 09
biuro@debesis.pl
© 2023 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.