Ponad 60% zgłoszeń jest zamykanych przez system help desk automatycznie
Doświadczenia Naszych klientów
budują Nasz system
Obsługa platform sprzedażowych
SPRZEDAJESZ W INTERNECIE?
W ramach systemu help desk udostępniamy możliwość obsługi zgłoszeń z innych platform, np. BaseLinker czy Shoper.
WYKONUJESZ TE SAME CZYNNOŚCI?
Skonfiguruj filtry i reguły wiadomości, dzięki którym system help desk automatycznie rozpozna i zamknie wiadomości, które nie wymagają obsługi przez pracowników.
Automatyzacja
POPRAWA OBSŁUGI, OSZCZĘDNOŚCI?
Dostarczymy odpowiednie narzędzia, dzięki którym dokonasz analizy procesu, wyciągniesz wnioski jak stać się lepszym, efektywnym i wydajniejszym.
Analityka
Obsługuj klientów
w każdym kanale kontaktu
E-mail, formularze, zgłoszenia z platform sprzedażowych, połączenia telefoniczne, sms, dane z zewnętrznych systemów i CRM to wszystko możesz mieć w jednym systemie.
Wszystkie aktywności z klientem, komunikację wewnętrzną, wysłane i odebrane dokumenty, zmiany statusów masz do wglądu na przejrzystej osi czasu (time line).
Automatyzacja
Szybsza obsługa zgłoszeń
Automatyzacja procesu obsługi zgłoszeń pozwala na zoptymalizowanie pracy na ticketach pod kątem kategorii ich ważności. Powiadomienia cykliczne (np. z platform sprzedażowych - potwierdzenia zakupu), spam, nie istotne maile mogą zostać odfiltrowane i automatycznie obsłużone przez system help desk. Po zakończeniu obsługi klient może zostać poinformowany odpowiednim komunikatem (szablonem odpowiedzi).
Raporty i analizy on-line Pracuj nad jakością
W ramach systemu help desk dostarczamy narzędzia do analizy i poprawy jakości obsługi klienta.
Wskaźniki KPI (kluczowe wskaźniki efektywności)
Najlepsze doświadczenia klientów budują Nasze rozwiązania
Wypróbuj przez 7 dni za darmo
Debesis Sp. z o.o.
05-500 Piaseczno
ul. Młynarska 39/4B
Copyright 2023 Debesis