Pracuj sprytnie,
a nie ciężko

  • Jeden system dla wszystkich skrzynek mailowych,
  • Identyfikacja zgłoszeń i ich kategoryzacja,
  • Automatyczne powiadomienia do klientów,
  • Integracje z innymi platformami,
  • Nagrywanie rozmów telefonicznych,
  • Obsługa połączeń telefonicznych.

Ponad 60% zgłoszeń jest zamykanych przez system help desk automatycznie

Doświadczenia Naszych klientów

budują Nasz system

Obsługa e-commerce w systemie help desk

Obsługa platform sprzedażowych

SPRZEDAJESZ W INTERNECIE?

W ramach systemu help desk udostępniamy możliwość obsługi zgłoszeń z innych platform, np. BaseLinker czy Shoper.

WYKONUJESZ TE SAME CZYNNOŚCI?

Skonfiguruj filtry i reguły wiadomości, dzięki którym system help desk automatycznie rozpozna i zamknie wiadomości, które nie wymagają obsługi przez pracowników.

Automatyzacja

POPRAWA OBSŁUGI, OSZCZĘDNOŚCI?

Dostarczymy odpowiednie narzędzia, dzięki którym dokonasz analizy procesu, wyciągniesz wnioski jak stać się lepszym, efektywnym i wydajniejszym.

Analityka

Automatyzacja w systemie help desk Analityka w systemie help desk

Obsługuj klientów

w każdym kanale kontaktu

E-mail, formularze, zgłoszenia z platform sprzedażowych, połączenia telefoniczne, sms, dane z zewnętrznych systemów i CRM to wszystko możesz mieć w jednym systemie.

Wszystkie aktywności z klientem, komunikację wewnętrzną, wysłane i odebrane dokumenty, zmiany statusów masz do wglądu na przejrzystej osi czasu (time line).

Automatyzacja

Szybsza obsługa zgłoszeń

Automatyzacja procesu obsługi zgłoszeń pozwala na zoptymalizowanie pracy na ticketach pod kątem kategorii ich ważności. Powiadomienia cykliczne (np. z platform sprzedażowych - potwierdzenia zakupu), spam, nie istotne maile mogą zostać odfiltrowane i automatycznie obsłużone przez system help desk. Po zakończeniu obsługi klient może zostać poinformowany odpowiednim komunikatem (szablonem odpowiedzi).

  • filtry i reguły zgłoszeń
  • szablony odpowiedzi
  • automatyczne zamykanie zgłoszeń
System helpdesk all-in-one
System help desk - automatyzacja

Raporty i analizy on-line Pracuj nad jakością

W ramach systemu help desk dostarczamy narzędzia do analizy i poprawy jakości obsługi klienta.

Wskaźniki KPI (kluczowe wskaźniki efektywności)

System helpdesk - analiza i raporty
  • Czas obsługi zgłoszeń
  • Liczba zgłoszeń obsłużona w pierwszym kontakcie
  • Liczba spraw obsłużona w ustalonym czasie
  • Średni czas oczekiwania klienta na odpowiedź
  • Średni czas oczekiwania na połączenie
  • Liczba połączeń odebranych, nieodebranych itp.

Najlepsze doświadczenia klientów budują Nasze rozwiązania

Wypróbuj przez 7 dni za darmo

Załóż bezpłatne konto

Debesis Sp. z o.o.

05-500 Piaseczno

ul. Młynarska 39/4B

Copyright 2023 Debesis