Oprogramowanie do obsługi reklamacji i zgłoszeń wspierające efektywną obsługę klienta.
Darmowy test systemu
Poznaj najważniejsze funkcje systemu do obsługi reklamacji, które usprawnią i przyspieszą obsługę zwrotów oraz zgłoszeń w Twojej firmie.
Dostępność
Wielokanałowość
Elastyczność
Wystarczy zalogować się do platformy z poziomu przeglądarki aby obsługiwać zgłoszenia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Wszystkie konta e-mail, połączenia wychodzące i przychodzące, numery komórkowe i stacjonarne, formularze internetowe, wiadomości sms - wszystko w jednym systemie reklamacji
Łatwe dostosowanie systemu reklamacji do własnych potrzeb oraz specyfiki Twojej firmy
System reklamacji rejestruje każde zgłoszenie, e-mail, nagrywa połączenia telefoniczne, dostarcza danych w postaci raportów
Rozliczalność
Użytkownik końcowy ma możliwość zgłoszenia sprawy oraz wglądu i weryfikacji jej statusu
Panel klienta
Certyfikaty bezpieczeństwa, połączenie przez szyfrowany protokół SSL, dostęp dla zalogowanych użytkowników, polskie data center.
Bezpieczeństwo
Integracje z zewnętrznymi platformami do obsługi klienta e-commerce (Bitrix24, Baselinker, InPost, DPD)
Integracje
Nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać, że sprawna obsługa reklamacji jest podstawą sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji. Wszędzie tam, gdzie obsługujemy Klientów pojawiają się reklamacje i zwroty zamówionych produktów, proces realizacji reklamacji jest złożoną procedurą i niezbędne są nowoczesne rozwiązania, które sprawnie i bezbłędnie zarejestrują, rozpoznają i rozdzielą sprawy do poszczególnych pracowników. Nie trzeba też szczególnie przekonywać, że zawsze tam, gdzie pojawia się proces obsługi reklamacji, pojawia się również potrzeba zastosowania odpowiedniego narzędzia do ich obsługi.
System do reklamacji to zestaw profesjonalnych narzędzi, które sprawdzą się w większości branż z e-commerce na czele. Co to oznacza w praktyce? System rejestruje i obsługuje reklamacje, które napływają z różnych kanałów. Wiadomości e-mail, zgłoszenia telefoniczne, formularz na stronie www, sms, a nawet socjal media. W dalszej kolejności następuje automatyczna analiza zgłoszeń reklamacyjnych. System rozpoznaje zgłoszenia i rozdziela je pod kątem priorytetu, kategorii czy nadawcy. Ostatnim etapem jest automatyczna dystrybucja zgłoszeń do odpowiednich pracowników. Warto podkreślić, że zgłoszenia, które nie wymagają zaangażowania są od razu zamykane i otrzymują odpowiedni status.
System reklamacji automatyzuje powtarzalne czynności, dzięki czemu obsługa zwrotów i reklamacji w firmie staje się dużo łatwiejsza i bardziej efektywna. To bezawaryjny i prosty w obsłudze zestaw narzędzi, które pracują dla twojej firmy na pierwszej linii obsługi. Przede wszystkim stanowi to odciążenie dla pracowników, skraca czas obsługi i podnosi jakość w firmie. Oczywiście sprawne i intuicyjne mechanizmy, bezpośrednio wpływają na podniesienie zysków. Szybka i rzeczowa komunikacja wzbudza zaufanie wśród Klientów, którzy chcą i czują się obsłużeni w sposób fachowy i profesjonalny.
System do obsługi reklamacji to nic innego jak dobrze trafiona inwestycja. Relatywnie niewielki koszt i wysoka skuteczność obsługi sprawiają, że warto bliżej przyjrzeć się naszej ofercie. Aby usprawnić komunikację, zautomatyzować obsługę zgłoszeń i rozwiać wszelkie wątpliwości, przygotowaliśmy dla Państwa kompleksową bazę wiedzy. Oczywiście, w razie jakichkolwiek pytań, nasi eksperci pozostają do dyspozycji. Co ważne, przed podjęciem decyzji o współpracy proponujemy bezpłatną 7-dniową wersję próbną.
Aplikacja mobilna wygoda w obsłudze
zgłoszeń
System do reklamacji jest dostępny także z poziomu urządzeń mobilnych pracujących na systemie Android, wystarczy pobrać i zainstalować aplikację aby obsługiwać zgłoszenia na telefonie komórkowym.
Panel konsultanta - zarządzanie zgłoszeniami, zwrotami i reklamacjami z poziomu jednego narzędzia. Obsługuj wiadomości e-mail, połączenia telefoniczne, zgłoszenia z stron internetowych tak jak potrzebujesz.
Panel klienta - pozwól Twoim klientom na samodzielną i prostą rejestracje reklamacji wprost w systemie obsługi zgłoszeń. Rejestracja, wgląd w zgłoszenie, możliwość komunikacji, automatyzuje i skraca proces obsługi klienta.
Pasek zgłoszeń
Pasek z powiadomieniami wszystkich zdarzeń jakie mają miejsca na zgłoszeniach
Time line
zgłoszeń
Wygodny wgląd w wszystkie działania jakie miały miejsce na obsługiwanych zgłoszeniach
Wygodny i efektywny sposób obsługi zgłoszeń, odpowiadaj, przekazuj, scalaj sprawy, pracuj tak jak potrzebujesz
Praca na zgłoszeniu
Zbieraj dane o kliencie i wyświetlaj pracownikowi, ułatwia to i przyspiesza obsługę zgłoszeń
Karta klienta
Zgłoszenia prosta obsługa
3 proste kroki
1
BEZPŁATNA REJESTRACJA
BEZPŁATNY OKRES TESTOWY
2
BEZTERMINOWA UMOWA
3
Debesis Sp. z o.o.
ul. Młynarska 39/4B
05-500 Piaseczno
+ 48 22 699 99 09
biuro@debesis.pl
© 2023 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.