System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji

Oprogramowanie do obsługi reklamacji i zgłoszeń wspierające efektywną obsługę klienta.

Darmowy test systemu

Zarządzaj zgłoszeniami i reklamacjami

Poznaj najważniejsze funkcje systemu do obsługi reklamacji, które usprawnią i przyspieszą obsługę zwrotów oraz zgłoszeń w Twojej firmie.

System obsługi reklamacji System obsługi reklamacji System obsługi reklamacji

Dostępność

Wielokanałowość

Elastyczność

Wystarczy zalogować się do platformy z poziomu przeglądarki aby obsługiwać zgłoszenia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Wszystkie konta e-mail, połączenia wychodzące i przychodzące, numery komórkowe i stacjonarne, formularze internetowe, wiadomości sms - wszystko w jednym systemie reklamacji

Łatwe dostosowanie systemu reklamacji do własnych potrzeb oraz specyfiki Twojej firmy

System obsługi reklamacji System obsługi reklamacji

System reklamacji rejestruje każde zgłoszenie, e-mail, nagrywa połączenia telefoniczne, dostarcza danych w postaci raportów

Rozliczalność

Użytkownik końcowy ma możliwość zgłoszenia sprawy oraz wglądu i weryfikacji jej statusu

Panel klienta

System obsługi reklamacji System obsługi reklamacji

Certyfikaty bezpieczeństwa, połączenie przez szyfrowany protokół SSL, dostęp dla zalogowanych użytkowników, polskie data center.

Bezpieczeństwo

Integracje z zewnętrznymi platformami do obsługi klienta e-commerce (Bitrix24, Baselinker, InPost, DPD)

Integracje

Nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać, że sprawna obsługa reklamacji jest podstawą sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji. Wszędzie tam, gdzie obsługujemy Klientów pojawiają się reklamacje i zwroty zamówionych produktów, proces realizacji reklamacji jest złożoną procedurą i niezbędne są nowoczesne rozwiązania, które sprawnie i bezbłędnie zarejestrują, rozpoznają i rozdzielą sprawy do poszczególnych pracowników. Nie trzeba też szczególnie przekonywać, że zawsze tam, gdzie pojawia się proces obsługi reklamacji, pojawia się również potrzeba zastosowania odpowiedniego narzędzia do ich obsługi.

Skuteczny i efektywny system obsługi reklamacji

System do reklamacji dla profesjonalistów

System do reklamacji to zestaw profesjonalnych narzędzi, które sprawdzą się w większości branż z e-commerce na czele. Co to oznacza w praktyce? System rejestruje i obsługuje reklamacje, które napływają z różnych kanałów. Wiadomości e-mail, zgłoszenia telefoniczne, formularz na stronie www, sms, a nawet socjal media. W dalszej kolejności następuje automatyczna analiza zgłoszeń reklamacyjnych. System rozpoznaje zgłoszenia i rozdziela je pod kątem priorytetu, kategorii czy nadawcy. Ostatnim etapem jest automatyczna dystrybucja zgłoszeń do odpowiednich pracowników. Warto podkreślić, że zgłoszenia, które nie wymagają zaangażowania są od razu zamykane i otrzymują odpowiedni status.

Szybka obsługa klienta

System reklamacji automatyzuje powtarzalne czynności, dzięki czemu obsługa zwrotów i reklamacji w firmie staje się dużo łatwiejsza i bardziej efektywna. To bezawaryjny i prosty w obsłudze zestaw narzędzi, które pracują dla twojej firmy na pierwszej linii obsługi. Przede wszystkim stanowi to odciążenie dla pracowników, skraca czas obsługi i podnosi jakość w firmie. Oczywiście sprawne i intuicyjne mechanizmy, bezpośrednio wpływają na podniesienie zysków. Szybka i rzeczowa komunikacja wzbudza zaufanie wśród Klientów, którzy chcą i czują się obsłużeni w sposób fachowy i profesjonalny.

Łatwe wdrożenie systemu obsługa klienta

System do obsługi reklamacji to nic innego jak dobrze trafiona inwestycja. Relatywnie niewielki koszt i wysoka skuteczność obsługi sprawiają, że warto bliżej przyjrzeć się naszej ofercie. Aby usprawnić komunikację, zautomatyzować obsługę zgłoszeń i rozwiać wszelkie wątpliwości, przygotowaliśmy dla Państwa kompleksową bazę wiedzy. Oczywiście, w razie jakichkolwiek pytań, nasi eksperci pozostają do dyspozycji. Co ważne, przed podjęciem decyzji o współpracy proponujemy bezpłatną 7-dniową wersję próbną.

System obsługi reklamacji - aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna wygoda w obsłudze

zgłoszeń

System do reklamacji jest dostępny także z poziomu urządzeń mobilnych pracujących na systemie Android, wystarczy pobrać i zainstalować aplikację aby obsługiwać zgłoszenia na telefonie komórkowym.

System do reklamacji
#1 panel konsultanta
#2 panel klienta

System obsługi reklamacji - panel klienta

Panel konsultanta - zarządzanie zgłoszeniami, zwrotami i reklamacjami z poziomu jednego narzędzia. Obsługuj wiadomości e-mail, połączenia telefoniczne, zgłoszenia z stron internetowych tak jak potrzebujesz.

Panel klienta - pozwól Twoim klientom na samodzielną i prostą rejestracje reklamacji wprost w systemie obsługi zgłoszeń. Rejestracja, wgląd w zgłoszenie, możliwość komunikacji, automatyzuje i skraca proces obsługi klienta.

Pasek zgłoszeń

Pasek z powiadomieniami wszystkich zdarzeń jakie mają miejsca na zgłoszeniach

Time line

zgłoszeń

Wygodny wgląd w wszystkie działania jakie miały miejsce na obsługiwanych zgłoszeniach

Wygodny i efektywny sposób obsługi zgłoszeń, odpowiadaj, przekazuj, scalaj sprawy, pracuj tak jak potrzebujesz

Praca na zgłoszeniu

Zbieraj dane o kliencie i wyświetlaj pracownikowi, ułatwia to i przyspiesza obsługę zgłoszeń

Karta klienta

Zgłoszenia prosta obsługa

System obsługi reklamacji

3 proste kroki

1

BEZPŁATNA REJESTRACJA

BEZPŁATNY OKRES TESTOWY

2

BEZTERMINOWA UMOWA

3

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno

+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

© 2023 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.