System Helpdesk został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Niezależnie od Twojej wiedzy technicznej, z łatwością będziesz mógł zarządzać zgłoszeniami, przypisywać zadania do zespołu i monitorować ich postęp.
Efektywny sposób - obsługa klienta to cały wachlarz możliwości jakie mogą być podjęte w ramach pracy nad danym zadaniem. System helpdesk zapewnia płynną obsługę zadań, dystrybucja spraw i reklamacji odbywa się w sposób uporządkowany i automatyczny.
Spersonalizowany kontakt - nasz system pozwala na tworzenie profili klientów i dostosowywanie odpowiedzi do ich potrzeb. To zwiększa satysfakcję klienta i buduje trwałe relacje.
Może to być połączenie telefoniczne, zgłoszenie przez formularz www, sms lub portal klienta
System analizuje zgłoszenie i na podstawie odpowiednich reguł dokonuje jego klasyfikacji i przydziela pracownikowi
System automatycznie wysyła zdefiniowaną wiadomość do nadawcy zgłoszenia, może to być informacja o np. zarejestrowaniu sprawy
Pracownik lub pracownicy realizują dane zgłoszenie, m.in. wyjaśniają sprawę z innymi działami, kontaktują się z klientem, załączają dokumenty, wysyłają kuriera
Po wyjaśnieniu sprawy zgłoszenie zostaje zamknięte, w przypadku konieczności zamkniętą sprawę można wznowić
Po zamknięciu danego zgłoszenia system może wysłać do klienta wiadomość informującą o rozwiązaniu sprawy, może to być np. wiadomość e-mail/sms lub informacja w portalu klienta
Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym, nasz system helpdesk umożliwia śledzenie wydajności zespołu, czasy reakcji i rozwiązania, co pozwala na ciągłe doskonalenie procesów obsługi klienta.
System help desk poprzez wewnętrzne API umożliwia przeprowadzenie integracji z innymi systemami wspierającymi obsługę klienta: BaseLinker, Bitrix24, Salesforce, Idosell, Shoper, Inpost, DPD.
System help desk Debesis jest kompleksowym narzędziem, które usprawni i zautomatyzuje obsługę zamówień, reklamacji czy innych zgłoszeń w Twojej firmie.
Jeden system do obsługi wielu skrzynek mailowych, zgłoszeń i reklamacji z formularzy internetowych, połączeń telefonicznych czy wiadomości SMS
Klientom, którzy korzystają z systemu helpdesk Debesis dajemy możliwość zaimplementowania nowego modułu do komunikacji z klientami, czyli portalu klienta.
Portal klienta, pozwala na sprawniejsze rejestrowanie zgłoszeń, klient może dodawać nowe sprawy, zgłoszenia, notatki czy dokumenty, ma możliwość monitorowania stanu danych zgłoszeń.
Debesis zapewniło stabilne środowisko pracy Centrum Monitorowania. Wyższa efektywność wpłynęła na realizację celów firmy bez konieczności zwiększania zatrudnienia. Sprawny przepływ danych pomiędzy rozwiązaniem Debesis a systemami zewnętrznymi skrócił czas obsługi pacjenta – zlecenia badań, które kiedyś tworzone były ręczne, dzisiaj wykonują się automatycznie podczas programowania urządzenia.
Debesis profesjonalnie podchodzi do klienta oferując wysokie standardy swoich rozwiązań, firmę cechuje duża elastyczność i szybka reakcja na zgłaszane kwestie.Usługi wykonywane są terminowo z wykorzystaniem najnowszych standardów w branży informatycznej.
Dziś jakość obsługi pacjenta, obok profesjonalnych usług, ceny i terminowości, decyduje o konkurencyjności firmy. Wdrożenie systemu do obsługi infolinii firmy Debesis pozwoliło nam tą jakość podnieść.