Jak zapewnić najlepszą obsługę klienta? Takie pytania stawia sobie wiele firm, dlatego też system help desk Debesis pozwala rozwiązać wiele problemów z tym związanych.
Aby system obsługi klienta mógł wspierać firmę w obsłudze musi zawierać funkcje, które w sposób sprawny odciążą pracowników od wykonywania codziennych powtarzalnych czynności.
Dostępność
Wielokanałowość
Elastyczność
System obsługi klienta jest dostępny zawsze i wszędzie, wystarczy zalogować się aplikacji w dowolnej przeglądarce
Skuteczna obsługa klienta to umożliwienie mu kontaktu z firmą każdym dostępnym kanałem komunikacji: telefonem, e-mailem, stroną internetową, socjal media, sms.
Potrzeby klientów zmieniąją się, system służący do ich obsługi musi nadążać za ich wymaganiami i potrzebami. Takie są rozwiązania Debesis.
W systemie obsługi automatycznie zakładany jest profil klienta, w którym gromadzone są wszystkie informacje, zgody, notatki jakie zostały utworzone lub pobrane w czasie obsługi.
Profil klienta
Każda aktywność jaka ma miejsce na obsługiwanej sprawie jest rejestrowana, dzięki funkcji time line temu możemy łatwo nawigować po wszystkich tematach związanych z realizowanym zgłoszeniem klienta.
Time Line
Doszliśmy do wniosku, że tylko system "wyręczający" konsultantów z powtarzających się czynności może pomóc w skutecznej obsłudze klienta. Oszczędność czasu na poziomie 40% to najlepsza rekomendacja.
Automatyzacja
Integracje z zewnętrznymi platformami do obsługi klienta e-commerce (Bitrix24, Baselinker, InPost, DPD). Jeden system z danymi z wielu innych rozwiązań wspierających obsługę klienta.
Integracje
Informacje na temat pracy konsultantów, ilość obsłużonych zgłoszeń, czas obsługi, ile spraw jest zamykanych w pierwszym kontakcie a ile wymaga kolejnych działań?
Raportowanie
Automatyczna identyfikacja klienta na podstawie maila, telefonu, numeru pesel lub innego identyfikatora. Klient nie musi podawać swoich danych, konsultant nie szuka danych, obie strony nie tracą czasu.
Identyfikacja klienta
Automatyczna dystrybucja połączeń dzięki modułowi IVR, klient jest łączony bezpośrednio do konsultantów którzy zajmują się konkretnymi sprawami.
IVR
Wszystkie połączenia, zarówno przychodzące i wychodzące są nagrywane i zapisywane w systemie. Nagrana rozmowa jest cennym materiałem szkoleniowym, dzięki czemu możemy podnosić kompetencje pracowników.
Nagrywanie rozmów
Nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać, że szybka obsługa klienta jest podstawowym parametrem satysfakcji. Wszędzie tam, gdzie obsługujemy Klientów ważne jest aby w jak najkrótszym czasie dokonać identyfikacji klienta oraz rodzaju sprawy z jaką do nas dzwoni lub pisze, bez względu na to czy jest to nowe zamówienie czy reklamacja. Nowoczesne systemy obsługi pozwalają na automatyczne rozpoznanie klienta, przypisanie go do właściwego pracownika, najlepiej tego, który już wcześniej zajmował się sprawą oraz przekazanie konsultantowi wszystkich niezbędnych informacji z innych systemów. Zastosowanie nowoczesnych narzędzi skraca czas obsługi do niezbędnego minimum.
Jak obsługiwać więcej klientów tym samym zespołem pracowników? To proste, uporządkuj i zautomatyzuj proces odpowiedzi na sprawy klientów. Jeśli korzystasz z wielu skrzynek mailowych zastąp je jednym rozwiązaniem gdzie wszystkie wiadomości mailowe będą rejestrowane, identyfikowane i przekazywane do osób z odpowiednimi kwalifikacjami. Jeśli obsługujesz połączenia telefoniczne, przychodzące i wychodzące korzystaj z modułu IVR, gdzie samodzielnie skonfigurujesz ścieżki połączeń, dodasz nagrania zapowiedzi głosowych i będziesz mógł zarządzać numeracją firmową.
To tylko dwa przykłady automatyzacji, która pozwala oszczędzać czas i obsługiwać więcej klientów.
Aplikacja mobilna wygoda w obsłudze
klienta
System do obsługi klienta jest dostępny także z poziomu urządzeń mobilnych pracujących na systemie Android, wystarczy pobrać i zainstalować aplikację aby obsługiwać klientów na telefonie komórkowym z dowolnego miejsca w dowolnym czasie
System obsługi klienta
#1 panel konsultanta
#2 panel klienta
Panel konsultanta - zarządzanie sprawami, zgłoszeniami, zwrotami i reklamacjami z poziomu jednego narzędzia. Obsługuj wiadomości e-mail, połączenia telefoniczne, zgłoszenia z stron internetowych tak jak potrzebujesz.
Panel klienta - pozwól Twoim klientom na samodzielną i prostą rejestracje reklamacji wprost w systemie obsługi zgłoszeń. Rejestracja, wgląd w zgłoszenie, możliwość komunikacji, automatyzuje i skraca proces obsługi klienta.
Pasek zgłoszeń
Pasek z powiadomieniami wszystkich zdarzeń jakie mają miejsca na zgłoszeniach
Time line
zgłoszeń
Wygodny wgląd w wszystkie działania jakie miały miejsce na obsługiwanych zgłoszeniach
Wygodny i efektywny sposób obsługi zgłoszeń, odpowiadaj, przekazuj, scalaj sprawy, pracuj tak jak potrzebujesz
Praca na zgłoszeniu
Zbieraj dane o kliencie i wyświetlaj pracownikowi, ułatwia to i przyspiesza obsługę zgłoszeń
Karta klienta
Prosta obsługa klienta
Nasze rozwiązania Tworzymy słuchając inspiracji Naszych klientów, ich potrzeby są motywacją do pracy nad ulepszaniem systemu obsługi zgłoszeń i reklamacji
3 proste kroki
1
BEZPŁATNA REJESTRACJA
BEZPŁATNY OKRES TESTOWY
2
BEZTERMINOWA UMOWA LICENCYJNA
3
Debesis Sp. z o.o.
ul. Młynarska 39/4B
05-500 Piaseczno
+ 48 22 699 99 09
biuro@debesis.pl
© 2023 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.