System help desk

Obsługa klienta - wyzwanie dla każdej firmy

Jak zapewnić najlepszą obsługę klienta? Takie pytania stawia sobie wiele firm, dlatego też system help desk Debesis pozwala rozwiązać wiele problemów z tym związanych.

Aby system obsługi klienta mógł wspierać firmę w obsłudze musi zawierać funkcje, które w sposób sprawny odciążą pracowników od wykonywania codziennych powtarzalnych czynności.

System help desk System help desk System help desk

Dostępność

Wielokanałowość

Elastyczność

System obsługi klienta jest dostępny zawsze i wszędzie, wystarczy zalogować się aplikacji w dowolnej przeglądarce

Skuteczna obsługa klienta to umożliwienie mu kontaktu z firmą każdym dostępnym kanałem komunikacji: telefonem, e-mailem, stroną internetową, socjal media, sms.

Potrzeby klientów zmieniąją się, system służący do ich obsługi musi nadążać za ich wymaganiami i potrzebami. Takie są rozwiązania Debesis.

W systemie obsługi automatycznie zakładany jest profil klienta, w którym gromadzone są wszystkie informacje, zgody, notatki jakie zostały utworzone lub pobrane w czasie obsługi.

Profil klienta

Każda aktywność jaka ma miejsce na obsługiwanej sprawie jest rejestrowana, dzięki funkcji time line temu możemy łatwo nawigować po wszystkich tematach związanych z realizowanym zgłoszeniem klienta.

Time Line

Doszliśmy do wniosku, że tylko system "wyręczający" konsultantów z powtarzających się czynności może pomóc w skutecznej obsłudze klienta. Oszczędność czasu na poziomie 40% to najlepsza rekomendacja.

Automatyzacja

Integracje z zewnętrznymi platformami do obsługi klienta e-commerce (Bitrix24, Baselinker, InPost, DPD). Jeden system z danymi z wielu innych rozwiązań wspierających obsługę klienta.

Integracje

Informacje na temat pracy konsultantów, ilość obsłużonych zgłoszeń, czas obsługi, ile spraw jest zamykanych w pierwszym kontakcie a ile wymaga kolejnych działań?

Raportowanie

Automatyczna identyfikacja klienta na podstawie maila, telefonu, numeru pesel lub innego identyfikatora. Klient nie musi podawać swoich danych, konsultant nie szuka danych, obie strony nie tracą czasu.

Identyfikacja klienta

Automatyczna dystrybucja połączeń dzięki modułowi IVR, klient jest łączony bezpośrednio do konsultantów którzy zajmują się konkretnymi sprawami.

IVR

Wszystkie połączenia, zarówno przychodzące i wychodzące są nagrywane i zapisywane w systemie. Nagrana rozmowa jest cennym materiałem szkoleniowym, dzięki czemu możemy podnosić kompetencje pracowników.

Nagrywanie rozmów

Nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać, że szybka obsługa klienta jest podstawowym parametrem satysfakcji. Wszędzie tam, gdzie obsługujemy Klientów ważne jest aby w jak najkrótszym czasie dokonać identyfikacji klienta oraz rodzaju sprawy z jaką do nas dzwoni lub pisze, bez względu na to czy jest to nowe zamówienie czy reklamacja. Nowoczesne systemy obsługi pozwalają na automatyczne rozpoznanie klienta, przypisanie go do właściwego pracownika, najlepiej tego, który już wcześniej zajmował się sprawą oraz przekazanie konsultantowi wszystkich niezbędnych informacji z innych systemów. Zastosowanie nowoczesnych narzędzi skraca czas obsługi do niezbędnego minimum.

Sprawny czyli szybki system obsługi klienta

Możesz obsługiwać więcej klientów

Jak obsługiwać więcej klientów tym samym zespołem pracowników? To proste, uporządkuj i zautomatyzuj proces odpowiedzi na sprawy klientów. Jeśli korzystasz z wielu skrzynek mailowych zastąp je jednym rozwiązaniem gdzie wszystkie wiadomości mailowe będą rejestrowane, identyfikowane i przekazywane do osób z odpowiednimi kwalifikacjami. Jeśli obsługujesz połączenia telefoniczne, przychodzące i wychodzące korzystaj z modułu IVR, gdzie samodzielnie skonfigurujesz ścieżki połączeń, dodasz nagrania zapowiedzi głosowych i będziesz mógł zarządzać numeracją firmową.

To tylko dwa przykłady automatyzacji, która pozwala oszczędzać czas i obsługiwać więcej klientów.

System help desk

Aplikacja mobilna wygoda w obsłudze

klienta

System do obsługi klienta jest dostępny także z poziomu urządzeń mobilnych pracujących na systemie Android, wystarczy pobrać i zainstalować aplikację aby obsługiwać klientów na telefonie komórkowym z dowolnego miejsca w dowolnym czasie

System obsługi klienta

#1 panel konsultanta

#2 panel klienta

System help desk - panel klienta

Panel konsultanta - zarządzanie sprawami, zgłoszeniami, zwrotami i reklamacjami z poziomu jednego narzędzia. Obsługuj wiadomości e-mail, połączenia telefoniczne, zgłoszenia z stron internetowych tak jak potrzebujesz.

Panel klienta - pozwól Twoim klientom na samodzielną i prostą rejestracje reklamacji wprost w systemie obsługi zgłoszeń. Rejestracja, wgląd w zgłoszenie, możliwość komunikacji, automatyzuje i skraca proces obsługi klienta.

Pasek zgłoszeń

Pasek z powiadomieniami wszystkich zdarzeń jakie mają miejsca na zgłoszeniach

Time line

zgłoszeń

Wygodny wgląd w wszystkie działania jakie miały miejsce na obsługiwanych zgłoszeniach

System obsługi klienta

Wygodny i efektywny sposób obsługi zgłoszeń, odpowiadaj, przekazuj, scalaj sprawy, pracuj tak jak potrzebujesz

Praca na zgłoszeniu

Zbieraj dane o kliencie i wyświetlaj pracownikowi, ułatwia to i przyspiesza obsługę zgłoszeń

Karta klienta

Prosta obsługa klienta

Nasze rozwiązania Tworzymy słuchając inspiracji Naszych klientów, ich potrzeby są motywacją do pracy nad ulepszaniem systemu obsługi zgłoszeń i reklamacji

3 proste kroki

1

BEZPŁATNA REJESTRACJA

BEZPŁATNY OKRES TESTOWY

2

BEZTERMINOWA UMOWA LICENCYJNA

3

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno

+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

© 2023 Debesis. Wszelkie prawa zastrzeżone.